Keďže ruský doping mimozákonný obsah (program) OH celý zrejme nepokryje, ruku k dielu priložilo Slovensko.
Exportovalo halušky a makové šúľance do Ria načierno.
Deklarovať bryndzu ako bravčovú masť si žiada istú vynachádzavosť a aj ústretových colníkov, ktorí občas vopred vedia, kam sa nepozerať.
Gastronomické špeciality sú iste dôležité v marketingu krajiny, ale zákon by aj tu mal byť hranicou, cez ktorú sa nemá zájsť. Keďže sa zašlo a zodpovednú agentúru najímal rezort školstva, ministrovi Plavčanovi pripíšeme na účet ďalšiu čiarku.
Od skutočnosti, že pašovanie potravín nie je prvý, ehm, prešľap v rámci olympijskej propagácie štátu, vedie rovno ku konštruktívnemu návrhu. Po tom, čo aj po Londýne a Soči šlo z úst do úst slovo „fiasko“, pre Slovensko bude asi objektívne lepšie, ak sa do tzv. Slovenských domov viac investovať nebude.
Biznisu pre priateľov z agentúr síce o čosi ubudne, ale o to viac zostane pre športovcov, ktorí i tak – vzhľadom na životosprávu – halušky či šúľance veľmi nemôžu.