Takto odštartovala v Británii kampaň, ktorá je dielom žurnalistky z britského Guardianu Ariany Sherineovej. Podnietili ju k nej nábožensky orientované inzeráty na tých istých autobusoch, odkazujúce na webstránku zatracujúcu bezvercov. „Som šťastná, že žijem v krajine, kde ľudia smú slobodne hlásať svoje názory," hovorí. Druhá ústredná tvár kampane je biológ Richard Dawkins, profesor z Oxfordu, autor kníh „Sebecký gén" a „Iluzórna predstava Boha", vyznávač Darwinovej evolučnej teórie. Podľa neho aj ateisti „môžu byť šťastnými, vyrovnanými, morálnymi ľuďmi".
Ani nie tridsaťročná organizátorka pôvodne uvažovala iba o 30 autobusoch - napokon sa však ľudia poskladali a vďaka zbierke na internete ich bude 800, dve stovky v Londýne, ďalšie v Manchestri, Edinburghu, Glasgowe, Bristole a inde. V londýnskom metre sa kampaň obohatí o citáty významných osobností, od Alberta Einsteina až po poetku Emily Dickinsonovú.
Niektorí veriaci sa cítia kampaňou dotknutí. Ohradili sa aj vyhranení ateisti, ktorým sa zase nepáči slovo „pravdepodobne" - tým sa vraj kampaň z ateistickej mení na agnostickú. Zástupca inzertnej agentúry kampaň obhajoval: „Svoj priestor majú náboženské organizácie, prečo by sa nemohli vyjadriť ľudia opačného zmýšľania?" Ak sa sťažnosťami bude zaoberať Britská rada pre reklamu, ocitne sa v dileme: ako rozhodnúť v spore s ontologickým rozmerom, ktorý sa s ľudstvom tiahne po stáročia? Ak niet Boha, všetko je dovolené, vložil Ivanovi Karamazovovi do úst Dostojevskij.