SME

Desať rokov na vedľajšej trati

Keď som nastúpil pred 20 rokmi k železnici ako rušňovodič, hovorili nám, že za 20 rokov budeme jazdiť na supermoderných elektrických jednotkách s klimatizáciou a vysokým štandardom bezpečnosti. Realita je dnes taká, že jazdíme na tom, čo bolo zastarané ..


ILUSTRAČNÉ FOTO TASR - DANIEL VESELSKÝ


Keď som nastúpil pred 20 rokmi k železnici ako rušňovodič, hovorili nám, že za 20 rokov budeme jazdiť na supermoderných elektrických jednotkách s klimatizáciou a vysokým štandardom bezpečnosti. Realita je dnes taká, že jazdíme na tom, čo bolo zastarané už pred 20 rokmi.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Železnice si v týchto dňoch pripomínajú desiate výročie od svojho vzniku po rozdelení Česko-slovenských dráh. Chuť na oslavu však nemá nikto. Oba železničné podniky sú dnes v katastrofálnej finančnej situácii. Štát dlhé roky neplnil svoje záväzky železniciam a odsúval proces ich transformácie a reštrukturalizácie.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C27W6 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Komentáre

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Motoristi späť za volantom. Riziko nehôd opäť rastie.
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody
  3. Tvorivé háčkovanie aj 30 otázok pre Hanu Gregorovú
  4. Budúci lesníci opäť v teréne: S LESY SR vysadia les novej generá
  5. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  6. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  7. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  8. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 103 995
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 983
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 11 801
  4. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 6 919
  5. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 5 608
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 5 598
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 4 920
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska 4 533
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

S Kotlárom budeme naozaj potrebovať veľmi veľa detí.


8

Slovenská vláda oslávila 1. apríl po svojom.


Ingrid Kosová
Mariana Čengel-Solčanská. (Zdroj: ARCHÍV M.Č.S.)

Aký bol výstup na Kriváň v 19. storočí?


1

Strašne veľa sme sa včera dozvedeli o Slovensku a jeho najbližšej budúcnosti.


23
SkryťZatvoriť reklamu