Pavel Haulík robí všetko pre to, aby sme ho zvolili za najsympatickejšieho člena obce výskumných agentúr. Jeho 32 percent pre Smer, ktoré nameral v tretej dekáde januára, je vysokokalorická prísada do kampane a posúva na šachovnici kamene i vtedy, ak by číslo nezodpovedalo realite.
Zaslúži si ohliadnutie i pri vedomí, že štatistický škriatok haraší pred voľbami viac než inokedy. A aj navzdory faktu, že úplne inak vidí veci Polis (41 percent Smeru) a dosť odlišne aj Focus s Medianom (37 vs. 36).

Tí sa však pýtali o čosi skôr. A keďže MVK v priebehu dvoch týždňov vzala Smeru celých dva a pol percenta (v polovici januára 34,5), musíme sa vrátiť k myšlienke, čo tu už raz bola. Učitelia a sestry si síce nič nevyvzdorovali, ale je dosť dobre možné, že sa im podarilo vykoľajiť kampaň Smeru. A to vôbec nie je málo.