O tom, že marketing nie je žiadna veda, by vedel porozprávať čosi už aj Kotleba. Trojčlenné „hliadky“, ktoré navelil do vlakov, síce neochránia nikoho, ale bude sa o nich písať – práve sa deje – a opäť trošku zviditeľnia stranu.
A o to ide v prvom rade.
To, že po súpravách budú chodiť ozbrojení, však môže v cestujúcich vyvolávať skôr pocit ohrozenia. A navyše, ak sa dozvedia, s kým majú tú česť.
Vlastnosťou „ľudovej strany“ totiž je, že väčšina tej väčšiny, ktorá ju nevolí, sa v prítomnosti jej členov zvyčajne necíti komfortne.
Viaceré udalosti, na ktorých sa, kulantne povedané, aktívne zúčastnili ľudia od Kotlebu, nedávajú za pravdu viere Gašpara, že „ak chcú pomôcť komukoľvek, tak môžu, ale musí to byť v súlade so zákonom“.
Hm. Mať tmavší odtieň pokožky, radšej by som od zajtra cestoval autobusom.
Aj keď je pravda, že títo sú frajeri, iba kým vidia, že sa ich tí druhí boja.