Snapchat má čerstvých päť rokov. Ak neviete, o čo ide, a predtým ste ten názov nepočuli, nič to. Ak však máte menej ako osemnásť rokov a neviete, čo je Snapchat, vaši priatelia pred vami asi niečo taja.
Tak ako kedysi Facebooku nerozumeli naši rodičia a naši starí rodičia, postupne sa s ním naučili žiť a teraz ho používajú všetci.
Snapchat je tiež horúca novinka medzi investormi, značkami a médiami. Sociálnu sieť totiž využívajú najmä tínedžeri a trávia na nej hodiny. Komunikujú medzi sebou alebo len zverejňujú vlastné fotografie či videá s opismi či rôznymi emotikonmi.
Služby alebo produkty populárne medzi mladšou generáciou sú investíciou do budúcna, lebo publikum bude s danou službou alebo produktom rásť. Za predpokladu, že bude dobre slúžiť a prispôsobovať sa potrebám publika .