Autorka je sociologička
Značka nie je logo. Logo je len reklamný štít, nápis s názvom a značkou firmy. Mať značku alebo byť značkou nie je "hop na kravu, a už je teľa".
Značka sa buduje roky honorom, vytrvalosťou a neklesajúcou kvalitou. Jedným šmahom vypovie, čo treba, aby sme jej dali okamžite dôveru. Čas, ktorý potrebovala značka, aby sa stala značkou, skracuje na minimum náš čas na hľadanie kvality a istoty.
Keď Sean Connery povie: „Som Bond. James Bond,“ hneď vieme, že so šarmom a ľahkosťou sa začína vzrušujúci príbeh. Connery je značka. Ušatý, namosúrený Craig a zoženštený Roger Moore sú nahrádky.
Aj neskáva sa dá piť, ale Lavazza to nie je. George Lazenby je melta. A hoci tmavý Idris Elba je strašne, ale fakt strašne atraktívny, v novom Bondovi by bol za komika.
A ako by mal na plátne napríklad sex s bielou blondínou? Treba veriť, že jeho intelekt tvorí aspoň polovicu jeho príťažlivosti a Bondom nebude.