Autor je filmový producent
Nedávno som si v jednom českom médiu (v tlačenej verzii) prečítal, že jeden český miliardár (vlastník firmy seznam.cz) smutne konštatuje, že ľudia stále menej čítajú knihy a vôbec, že menej čítajú a že mladí už nie sú schopní čítať vôbec.
Keď mu redaktor oponoval, že vlastne aj ten jeho internetový vyhľadávač (tak ako predtým, a aj teraz televízia) robí na druhej strane všetko, aby ľudia nečítali a zázračne sa mu to darí, miliardár sa vraj tváril, že biznis je biznis a že to budú robiť aj naďalej.
No veď samozrejme, že budú, tak ako aj televízie, i keď to všetko v krátkom čase splynie dohromady do jedného poprepletaného nosiča obsahu na tom, čo sa dnes volá smart tv!
Samozrejme, plateného alebo prerušovaného reklamou, pretože inak by čo? NEPREŽILI. Hádali ste správne.