k svojej premiére mali zrejme sledovanosť veľkú, keďže prinútila pána Ruska reláciu zrušiť. Diváci hodnotili diskusiu prevažne negatívne, i keď nie z hľadiska obsahu, ale formy, ktorú si zvolila moderárorka E. Vincoureková. A podľa pána riaditeľa si televízia Markíza dala za svoj cieľ, spájať a nie rozdeľovať spoločnosť.
Keďže ide o súkromnú komerčnú televíznu stanicu, je takáto argumentácia nie veľmi vhodná. Markíza nemá čo spájať alebo rozdeľovať spoločnosť, ale snažiť sa o čo najvyššiu sledovanosť, ktorá znamená aj príliv reklamy a jednoducho zarábanie peňazí. Napokon, Markíza, ktorá vstúpila na televízny trh posledný augustový deň minulého roka, dokázala razantne preniknúť na špicu sledovanosti a záujmu verejnosti. Ponúka totiž to, čo ľudia chcú vidieť, a nie to, čo by mali vidieť, čím sa odlišuje tak od STV, ako aj jej pobočky VTV. Treba však zdôrazniť, že rozhodnutie pána Ruska je úplne v jeho kompetencii, že nejde vôbec o žiadnu cenzúru či obmedzenie slobody prejavu. Majitelia rozhodujú, o tom niet sporu.