Nie je jasné, či malé nadšenie subdodávateľov uzavierať zmluvy s konzorciom okolo španielskej firmy je racionálny, alebo skôr iracionálny kalkul.
Všetci, ktorí majú životnú skúsenosť s Váhostavom či Doprastavom, musia totiž rátať i tak, že čím vyššia cena, o akú sa usilujú, tým vyššia pravdepodobnosť zlej platobnej disciplíny.

Môžete povedať, že Cintra nie je žiadny Váhostav/Doprastav.
Hm, nemusí byť, ale kto sa raz popálil, váži si vrabca v hrsti viac než holuba kdesi ďaleko v zmysle, že ešte raz odpisovať pohľadávky je nočná mora.
Pre štát je pre zmenu morou predstava, že výstavba obchvatu sa natiahne aj za rok 2021.
Vyhnúť sa zdržaniu, ktoré (nielen) bratislavskí motoristi cítia v kostiach, sa dá sotva naťahovaním rokovaní medzi koncesionárom a stavbármi.
Z niekoľko mesiacov meškania, kde sme dnes, to môže byť obratom rok či viac.
Ešteže i tu vládne relativita. Súčet zdržaní pri výstavbe slovenských diaľnic vyjadrený v sekundách je nič oproti súčtu predražení vyjadrenému v eurách.