AUTORSKÁ STRANA MICHALA HAVRANA

A čo keby Kotleba postavil cesty a pozval La Scalu do Bystrice

Distingvovaný nacizmus očaril mnohých a dodnes ho mnohí pestujú.

Ilustračné foto. (Zdroj: SME - JÁN KROŠLÁK)

Autor je teológ a spisovateľ

Nechajte to tak, nevenujte sa tomu, nerobte mu reklamu, pretože vraj stále platí, že aj zlá reklama je reklama.

Správne. Keby svet o Hitlerovi nehovoril, tak by sa vyhladzovacie tábory premenili na šesťhviezdičkové rezorty, nenapadol by Rusko, Poľsko a celú Európu, jednoducho by si to premyslel.

Takže Kotleba hovorí, že ním nie je, jeho voliči hovoria, že ním nie je a my si myslíme, že je to celé marketing, pretože si nedokážeme predstaviť svet, v ktorom ešte niekto niečomu verí.

Videl by, že jeho nápad obsadiť Československo vlastne nikoho nezaujíma, médiá mu nevenujú pozornosť, a teda to nemá význam.

Článok pokračuje pod video reklamou

Osvojili sme si úchylnú predstavu, že fašisti nie sú fašistami z presvedčenia, ale z nejakých mediálnych a marketingových pohnútok, že keby mali možnosť mať za volebného lídra Usaina Bolta, tak by ich doktrína vyzerala inak.

Zbytočne sa čudujeme, že takzvaný obyčajný volič fašistov neverí, že Kotleba je úplne klasickým príkladom retardovaného neonacizmu, keďže tomu vlastne neverí ani veľká časť takzvanej lepšej spoločnosti.

Prečítajte si to najlepšie od Michala Havrana v jeho knihe: Obesíme ťa.

To nie je marketing

Marketéri si úprimne myslia, že všetko je marketing, že rasové predstavy o spoločnosti sú iba marketing, že odporúčanie Protokolov sionských mudrcov je iba marketing, šeky s 1488 sú iba reklama, a teda obsadenie Poľska bol iba marketing a einsatzkommandá boli iba marketingom a pogromy v Bielorusku a na Ukrajine, kde dnes chodievajú slovenskí spisovatelia na žúry za dve päťdesiat, sú iba marketing, nič už nie je naozaj.

Kotleba to nemyslí naozaj, ani Rogel to nikdy nemyslel naozaj, preto si dal urobiť kerky, ktoré mu ostanú na tele dlhšie, ako trvala ríša, ani ľudí nemlátili naozaj, ale iba tak, ako v mexickom catchy, marketingovo, tak im teda na to nenaleťme, pretože ich cieľom je získať našu pozornosť, alebo, ako hovorí jedno z najhlúpejších slov 90. rokov - zviditeľniť sa.

Takže Kotleba hovorí, že ním nie je, jeho voliči hovoria, že ním nie je, a my si myslíme, že je to celé marketing, pretože si nedokážeme predstaviť svet, v ktorom ešte niekto niečomu verí.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C53U7 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C53U7 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Chcete dostať upozornenie na najnovší článok tohto autora?
Objednajte si notifikáciu priamo na váš e-mail.
Odoberať autora na email

Téma: Voľby do VÚC 2017 (župné voľby)


Článok je zaradený aj do ďalších tém Autorská strana

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Vývojár palív v F1 pre SME: Niekedy vieme viac ako technici

Benoit Poulet už začína vyvíjať benzín na budúci rok.

EKONOMIKA

Mala Slávika aj Miss, teraz Forza končí. Aký bol jej príbeh?

Produkčný dom má finančné problémy.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Tajní mali o únose informovať, prezident o ničom nevie

Tajní si údajne splnili povinnosť. Akú?

Neprehliadnite tiež

Stĺpček Petra Schutza

Ak môže krachnúť Forza, v šoubiznise nemá isté nikto nič

Kováčikova firma „obhospodarovala“ najlukratívnejšie eventy,

Už zdaňujú aj úplatky (Vico)

Karikatúra denníka SME (kreslí Vico)

AUTORSKÁ STRANA PETRY PROCHÁZKOVEJ

Kaspik zjavenie, plné záhad

Unikát medzi Európou a Áziou.

KOMENTÁR PETRA SCHUTZA

SIS je ďalšou z inštitúcií, ktorej predsedá mamľas

Na čo dávame SIS 50 miliónov?

KOMENTÁR TOMÁŠA PROKOPČÁKA

Ako sme naleteli Kaliňákovi

Smerákom sa darí odvádzať pozornosť od podstaty.