AUTORSKÁ STRANA MICHALA HAVRANA

A čo keby Kotleba postavil cesty a pozval La Scalu do Bystrice

Distingvovaný nacizmus očaril mnohých a dodnes ho mnohí pestujú.

Ilustračné foto. (Zdroj: SME - JÁN KROŠLÁK)

Autor je teológ a spisovateľ

Nechajte to tak, nevenujte sa tomu, nerobte mu reklamu, pretože vraj stále platí, že aj zlá reklama je reklama.

Správne. Keby svet o Hitlerovi nehovoril, tak by sa vyhladzovacie tábory premenili na šesťhviezdičkové rezorty, nenapadol by Rusko, Poľsko a celú Európu, jednoducho by si to premyslel.

Takže Kotleba hovorí, že ním nie je, jeho voliči hovoria, že ním nie je a my si myslíme, že je to celé marketing, pretože si nedokážeme predstaviť svet, v ktorom ešte niekto niečomu verí.

Videl by, že jeho nápad obsadiť Československo vlastne nikoho nezaujíma, médiá mu nevenujú pozornosť, a teda to nemá význam.

Článok pokračuje pod video reklamou

Osvojili sme si úchylnú predstavu, že fašisti nie sú fašistami z presvedčenia, ale z nejakých mediálnych a marketingových pohnútok, že keby mali možnosť mať za volebného lídra Usaina Bolta, tak by ich doktrína vyzerala inak.

Zbytočne sa čudujeme, že takzvaný obyčajný volič fašistov neverí, že Kotleba je úplne klasickým príkladom retardovaného neonacizmu, keďže tomu vlastne neverí ani veľká časť takzvanej lepšej spoločnosti.

Prečítajte si to najlepšie od Michala Havrana v jeho knihe: Obesíme ťa.

To nie je marketing

Marketéri si úprimne myslia, že všetko je marketing, že rasové predstavy o spoločnosti sú iba marketing, že odporúčanie Protokolov sionských mudrcov je iba marketing, šeky s 1488 sú iba reklama, a teda obsadenie Poľska bol iba marketing a einsatzkommandá boli iba marketingom a pogromy v Bielorusku a na Ukrajine, kde dnes chodievajú slovenskí spisovatelia na žúry za dve päťdesiat, sú iba marketing, nič už nie je naozaj.

Kotleba to nemyslí naozaj, ani Rogel to nikdy nemyslel naozaj, preto si dal urobiť kerky, ktoré mu ostanú na tele dlhšie, ako trvala ríša, ani ľudí nemlátili naozaj, ale iba tak, ako v mexickom catchy, marketingovo, tak im teda na to nenaleťme, pretože ich cieľom je získať našu pozornosť, alebo, ako hovorí jedno z najhlúpejších slov 90. rokov - zviditeľniť sa.

Takže Kotleba hovorí, že ním nie je, jeho voliči hovoria, že ním nie je, a my si myslíme, že je to celé marketing, pretože si nedokážeme predstaviť svet, v ktorom ešte niekto niečomu verí.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C53U7 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C53U7 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Voľby do VÚC 2017 (župné voľby)


Článok je zaradený aj do ďalších tém Autorská strana

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Zdravotný pohár vína je mýtus. Ako a prečo vznikol

Vedecké poznatky pribúdajú rýchlejšie, ako ich kultúra dokáže vstrebať alebo zahodiť.

DOMOV

Kritizoval ma Fico, kritizoval ma aj Dzurinda

Diskusia NAŽIVO o slobode, médiách a ich kvalite.

Neprehliadnite tiež

Užší výber kandidátov na ministra vnútra (Sliacky)

Karikatúra denníka SME (kreslí Sliacky).

Stĺpček Beaty Balogovej

Saková zdedila postupy, ako chrániť našich ľudí

Odborníci, ktorí nedokážu fungovať spôsobom „ty všetko pre stranu a strana niečo pre teba“, nemajú veľký potenciál smeráckeho kariérneho rastu.

AUTORSKÁ STRANA PETRY PROCHÁZKOVEJ

Zachráňte Komančov Kaukazu!

Gruzínske Tušsko bolo donedávna zabudnuté bohom aj ľuďmi a niektorí si myslia, že by to tak malo zostať.

Komentár Zuzany Kepplovej

Gender je no-go zóna. To vážne?

Ako sa od Kuffu a Chromíka vrátiť k hodnotovej debate, ktorá akosi má význam?

komentár petra tkačenka

Saková je ďalší výkrik zúfalstva

Čím skôr však bude Saková vo funkcii, tým skôr bude môcť vláda žať politické plody svojho rozhodnutia.