SME

A čo keby Kotleba postavil cesty a pozval La Scalu do Bystrice

Distingvovaný nacizmus očaril mnohých a dodnes ho mnohí pestujú.

Ilustračné foto. (Zdroj: SME - JÁN KROŠLÁK)

Autor je teológ a spisovateľ

Nechajte to tak, nevenujte sa tomu, nerobte mu reklamu, pretože vraj stále platí, že aj zlá reklama je reklama.

Správne. Keby svet o Hitlerovi nehovoril, tak by sa vyhladzovacie tábory premenili na šesťhviezdičkové rezorty, nenapadol by Rusko, Poľsko a celú Európu, jednoducho by si to premyslel.

Takže Kotleba hovorí, že ním nie je, jeho voliči hovoria, že ním nie je a my si myslíme, že je to celé marketing, pretože si nedokážeme predstaviť svet, v ktorom ešte niekto niečomu verí.

Videl by, že jeho nápad obsadiť Československo vlastne nikoho nezaujíma, médiá mu nevenujú pozornosť, a teda to nemá význam.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Osvojili sme si úchylnú predstavu, že fašisti nie sú fašistami z presvedčenia, ale z nejakých mediálnych a marketingových pohnútok, že keby mali možnosť mať za volebného lídra Usaina Bolta, tak by ich doktrína vyzerala inak.

Zbytočne sa čudujeme, že takzvaný obyčajný volič fašistov neverí, že Kotleba je úplne klasickým príkladom retardovaného neonacizmu, keďže tomu vlastne neverí ani veľká časť takzvanej lepšej spoločnosti.

To nie je marketing

Marketéri si úprimne myslia, že všetko je marketing, že rasové predstavy o spoločnosti sú iba marketing, že odporúčanie Protokolov sionských mudrcov je iba marketing, šeky s 1488 sú iba reklama, a teda obsadenie Poľska bol iba marketing a einsatzkommandá boli iba marketingom a pogromy v Bielorusku a na Ukrajine, kde dnes chodievajú slovenskí spisovatelia na žúry za dve päťdesiat, sú iba marketing, nič už nie je naozaj.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Kotleba to nemyslí naozaj, ani Rogel to nikdy nemyslel naozaj, preto si dal urobiť kerky, ktoré mu ostanú na tele dlhšie, ako trvala ríša, ani ľudí nemlátili naozaj, ale iba tak, ako v mexickom catchy, marketingovo, tak im teda na to nenaleťme, pretože ich cieľom je získať našu pozornosť, alebo, ako hovorí jedno z najhlúpejších slov 90. rokov - zviditeľniť sa.

Takže Kotleba hovorí, že ním nie je, jeho voliči hovoria, že ním nie je, a my si myslíme, že je to celé marketing, pretože si nedokážeme predstaviť svet, v ktorom ešte niekto niečomu verí.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C53U7 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Marketér Pavol Minár.

Pavol Minár hovorí o kampaniach.


Ilustračné foto.

Za deti a rodičov bojujú petíciami.


Americké systémy protivzdušnej obrany Patriot (vľavo) a NASAMS.

Odchod talianskeho systému reálne neznamená veľkú zmenu.


Jaroslav Haščák.

Finančníka prvýkrát obvinili v novembri 2022.


TASR a 1 ďalší

Neprehliadnite tiež

Americké systémy protivzdušnej obrany Patriot (vľavo) a NASAMS.

Odchod talianskeho systému reálne neznamená veľkú zmenu.


Historické vyrovnanie sa s Ficom zatiaľ nie je na programe.


Peter Schutz

Ideologické ťažisko celej koalície leží v extrémistickej lokalite.


Karikatúra denníka SME (Sliacky).


SkryťZatvoriť reklamu