Hoci finančná kríza priniesla excesy, v kapitalizme to býva už tak, že priveľa dlhov je firemná smrť. Z pravidla nemajú výnimku ani produkčné domy, ba ani veľmi veľké, ktoré boli kedysi „trendsettermi“ vo svojom biznise. Až kým nestratili kompas.

Reč Penty, že Forza nevládze splácať dlhy, dokázala prekvapiť, veď ešte pred zopár rokmi by práve tejto agentúre budúcnosť v bankrote sotvakto tipol.
Kováčikova firma „obhospodarovala“ najlukratívnejšie eventy, takže strate 280-tisíc eur za vlaňajšok (už bez Kováčika) sa ani nechce veriť.
Pozorovateľ stojí pred triviálnou realitou, že ak producent missiek, slávikov, atď - čiže „žiadna regionálna lokálna agentúra“ (Repčík) - môže iba tak krachnúť, tak v slovenskom šoubiznise („šoubiznise“) isté nemá nikto nič.
Bude sa ešte špekulovať, že skoršie preklopenie programov preč - napríklad – od súťaží krásy, ktorým fúkajú z Ameriky čoraz silnejšie protivetry, by Forzu konkurzu ušetrilo. Hľadať manažment aj za týmto bankrotom nebude zlou stopou.