Autor je učiteľ a spisovateľ
Prečo vydavateľstvá neskočili po rukopise Verejná správa a jej charakteristické črty už pred mesiacom, sa dá vysvetliť len tak, že nemajú čuch na bestseller. Zisk bol zaručený, predpokladaná predajnosť na úrovni trháka Mikuláša Černáka, v ktorom prelomil mlčanie až tak, že ho už nikto nepočúval.

Vstupné náklady by pritom boli minimálne. Na jazykového redaktora by nemuseli minúť ani cent, naopak, čím menej by do textu zasiahli, tým lepšie. Reklama? Mali jej, koľko chceli a úplne zadarmo.
Ani autora by nemuseli posielať na turné a keď už, tak s niekým ostrieľaným a východne orientovaným, napríklad s Lososom, či ako ho prezývajú, aby mal kto fanúšikom skúsene predčítať.
Pretože, božechráň, aby čítal autor sám, to by sa to najskôr musel naučiť, však?
Hitový potenciál publikácie sa ani po zverejnení v knižničných priestoroch natrvalo sprofanovanej alma mater nezmenšil, iba sa zhodou okolností dostal do zákrytu udalosti, ktorá je hitom už tak dlho, že sa stala evergrínom, no až teraz pointa nadobudla definitívnu, univerzálnu platnosť – toto tu je džamahíria.