Česi sa zvyknú sťažovať, akým úderom pre slobodu slova je výrazný podiel Babišových médií na trhu.

Stĺpček im vtedy odporučí, aby boli za Babiša radi, lebo ešte môžu skončiť aj ako Maďari.
Drvivú väčšinu tlačového a rozhlasového aj zásadnú časť internetového a televízneho trhu práve kupuje štátny holding.
„Rácio“ predajavod miliardárov Fideszu je ekonomické, keď aj napriek dotáciám štátnou inzerciou generujú ich médiá straty.
Centrálny dispečing aj pre obsah je však formálne ranou z milosti slobode informácií.
Môžete protestovať, že sledovanosť titulov obmedzí publikum, ktoré odhalí uniformizáciu.
Kdeže, zmenu si ani nevšimnú. Tvrdú vládnu propagandu– azda aj horšiu ako za Kádára – aj s centrálnym diktátom kľúčovej agendy (zväčša migrácia) razia médiá poskupované oligarchami Fideszu už roky.
Propagandistická mašinéria sa aj formálne ocitne pod spoločným velením, keď sa pluralitu už nesnaží ani simulovať.
Je to posledný z krokovk mediálnej krajine tureckého(ruského) typu. Kam sa hrabú Česi s Babišom.