SME

Je obojstranne výhodné, keď sa televízia a politické strany vzájomne rešpektujú *Zhovárame sa s Mikulášom Dzurindom, hovorcom SDK

# Obyčajne ste po rokovaniach Rady SDK informovali ihneď, ešte v stredu. Prečo teraz čakáte do piatku?

"Pretože piatok sa ukázal ako optimálny deň na informovanie o celotýždenných aktivitách SDK vrátane pravidelných zasadaní jej rady. Rozhodol som, že takýmto optimálnym časom je práve piatok o 10.30, aj z hľadiska tlačových konferencií ostatných politických subjektov. V prípade, že Rada SDK, ktorá sa zvyčajne koná každú stredu popoludní, prijme nejaké významné uznesenie alebo rozhodnutie, samozrejme formou vyhlásenia budem o tom bezprostredne informovať médiá."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

# V poslednom čase sa veľa hovorí o istom napätí medzi SDK a TV Markíza. Ako vyzerá optimálny vzťah medzi komerčnou televíziou a politickým subjektom a aký je v skutočnosti?

SkryťVypnúť reklamu

"Optimálny vzťah je založený na plnení poslania, ktoré majú obe inštitúcie. Domnievam sa, že poslaním súkromnej obchodnej spoločnosti, aj keď podnikajúcej v takej špecifickej oblasti, ako je mediálny trh, aj u takého média, ako je televízia, je predovšetkým dosahovať dobré komerčné výsledky, jednoducho prosperovať. Dominantnou činnosťou politickej strany je čo najlepšie slúžiť svojim voličom. V rámci tohto vzťahu si myslím, že je obojstranne výhodné, keď sa televízne médium a politické strany vzájomne rešpektujú, keď politické strany majú náležitý priestor na prezentovanie svojich názorov v televízii, keď je tento vzťah partnerský a vysoko korektný. Z tohto uhla pohľadu ako hovorca SDK mám eminentný záujem o to, aby vzťahy SDK a TV Markíza boli korektné. Želám si, aby sme v budúcnosti mali minimálne taký priestor - o to viac, že ho máme stále menší v slovenskej televízii - ako sme mali doteraz, iba preto, aby sme mohli primerane prezentovať občanom SR naše stanoviská, názory a ciele. Vzťahy SDK a Markízy považujem za korektné."

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C2FM5 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Komentáre

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 417
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 8 081
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 4 936
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 591
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 272
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 723
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 382
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 115
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ktoré písmenko si vyberáte?


18

Ako si extrémne bohatý turista urobil dojem z rozvojovej krajiny.


26
Premiér Robert Fico na výročie atentátu.

Fico chce atentátom prepísať aj príbeh vraždy Jána a Martiny.


18
Nová šéfka STVR.

Zelenskyj ukazuje, kto chce prímerie.


15
  1. Milan Buno: Zlyháva, zabúda, padá, rozbíja veci...napriek tomu sa nevzdáva! | 7 knižných tipov
  2. Roman Kebísek: Láska mladej Timravy k dvom bratom
  3. Ivan Mlynár: Robert Fico - „ Vy hlupáci, ešte ste nezistili, že keď sa pohoršujete nad každým ďalším mojim svinstvom, je vám to už dávno k ničomu ? “
  4. Martin Fronk: Otto von Habsburg a Slovensko: Tieň koruny, svetlo Európy
  5. Jakub Cipko: Môžeš sa tváriť ako sociálny demokrat, ale komunistu zo seba nedostaneš..
  6. Miroslav Galovič: Ešteže máme toho Rybára (a ďalších) z KHL, čo by sme si bez nich počali...
  7. Rado Surovka: Zastavme ich bratia
  8. Štefan Šturdzík: Ďakujeme KUCO !!!
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 24 215
  2. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 15 665
  3. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 9 031
  4. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 8 722
  5. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 714
  6. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 239
  7. Tadeáš Ďurica: Igor sa vracia 5 356
  8. Marcel Rebro: Hanbím sa za to, že som Slovák! 4 493
  1. Roman Kebísek: Láska mladej Timravy k dvom bratom
  2. Radko Mačuha: Cintula chcel Fica zavraždiť, pretože chce Mier.
  3. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  4. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  5. Marian Nanias: Richard L. Garwin: Génius, ktorý formoval jadrovú éru a bránil mier.
  6. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka.
  7. Věra Tepličková: Dnes by sme mali byť ticho
  8. Marcel Rebro: Hanbím sa za to, že som Slovák!
SkryťZatvoriť reklamu