Je pondelok okolo obeda a vyzerá to ako typický obraz: nejaké tie zábery detí, denník New York Times chce, aby ste podporili hľadanie faktov a predplatili si jeho žurnalistov, kvetiny, kvetiny, pes, jedlo, jedlo, jedlo a krátke videá od BBC.
Instagram sa nezdá ako práve najvzrušujúcejšie miesto a ani že by sa tam dialo čosi extra zaujímavé, čosi, čo by mohlo vyvolávať vášnivé debaty.

Lenže časť ľudí takto túto sociálnu sieť nepoužíva. Časť ľudí na nej vidí úplne iné veci od iných známych. Pre časť ľudí je už dnes kľúčovým nástrojom na získavanie informácií a následné utváranie názoru. A táto časť je nielenže významná, teoreticky by už o nejaký čas mohla rozhodovať o smerovaní krajín.
Len vy ste možno rovnako ako autor tohto textu príliš starý alebo technologicky zaostalý. Alebo nudný.
Miliarda ľudí mesačne
Robert Fico a jemu podobní sa nedávno rozhodli, že musia opraviť internet. A so šarmom a schopnosťami im vlastnými to vyzerá tak, že kým jedni politici si budú užívať právo na odpoveď na hocijaký komentár či dokonca fakticky presný text, iní zase mudrujú o diskusiách, ktoré už nebudú viac anonymné.