Uprostred roka 2019 už by sme mohli debatu o tom, či sa má za nedostatkový tovar platiť, považovať za uzavretú. Kto doteraz nepochopil, že v meste, zvlášť hlavnom, bude vždy nedostatok voľného miesta a najrozumnejšie bude regulovať dopyt peniazmi, nepochopí to už nikdy.

V tomto zmysle môžeme považovať otázku, či sa má v Bratislave spoplatniť parkovanie, za uzavretú.
Lenže rámcová zhoda na ideovom zámere zďaleka nestačí, „pomerne“ podstatné sú aj politické zručnosti ho schváliť a napokon personálna a technická pripravenosť ho zrealizovať.
Rukolapne, hoci si primátor Matúš Vallo nestanovil šibeničné termíny, ktoré flexibilne posúva (pôvodne hovoril o „druhej polovici“ roka 2020, teraz o roku 2021), bude to mať mimoriadne ťažké.
Sčasti je to vinou veľkolepých sľubov ako dvanásť nových záchytných parkovísk. Za rok a pol? Pre koľko áut? Kde? Kto tie pozemky stihne vykúpiť, pripraviť, prehnať pripomienkovaním, vysúťažiť dodávateľa a postaviť?