Na bublajúcej politickej scéne sa nadáva do „extrémnych liberálov“ a politická trieda sa bojí predstaviť ľuďom náročnejšiu tému – radšej sa dušuje, že status quo je najlepší z možných svetov.
Našťastie v novinách nemáme voličov, čo z nás robí slobodných ľudí v prinášaní tém na diskusiu. A skúsený čitateľ zvládne aj istú mieru pobúrenia, keď ho premôže zvedavosť.
Pri téme sexbiznisu – o tej budeme hovoriť – sa dá na zvedavosť spoľahnúť celkom dobre. Veríme, že čitateľov vedie túžba porozumieť spoločnosti aj v tých kútoch a záhyboch, ktoré nie sú natočené k svetlu.
Žijeme totiž zvláštny paradox. Sex je všade, no sexbiznis je tabu.
Keď povieme, že sex je všade, máme na mysli trebárs reklamu na autoumyváreň, ktorá nás zároveň presviedča, že o auto sa postará namydlená slečna. Keď si kupujeme bulvárnu tlač, tá sa chváli, že „odhaľuje“ – metaforicky aj doslovne. Aj obal jogurtu môže sľubovať, že budeme sexy.