Aké milé. Krízový manažér Tomáš Drucker nám oznámil, že dôvera, ktorú mu prejavujeme v prieskumoch (bol jeden, ale dobre) zaväzuje a preto vyráža do terénu, aby sa s nami pozhováral, čo nás trápi.

Ako pomôcť mladým rodinám (aby vraj nemuseli uvažovať, či si môžu dovoliť jedno, alebo dve), ako zabezpečiť dôstojný život seniorom (nielen raz za rok, ale systémovo) a úspešne dovŕšiť začaté zmeny v zdravotníctve.
Inými slovami Drucker nám na priestore deväťdesiatich sekúnd dokázal predstaviť svoj politický manifest.
To jest, že chce postaviť naozajstnú sociálno-demokratickú stranu orientovanú na chlebové témy, ale ktorá sa bude dištancovať od „starého“ Smeru, čiže predovšetkým Roberta Fica.
Čisto technicky Druckerovi niet čo vyčítať – uviedol sa charizmou potulného predavača hrncov, potuteľným úsmevom sobášneho podvodníka, obstojnou dikciou, jasným politickým posolstvom a zábermi s nízkou hĺbkou ostrosti zo zeleného parčíka. Čiže by sa nám mali rozblikať všetky kontrolky.