Do vlnobitia rozhorčenia nad Pentou a Kočnerom vpadol ako na zavolanie aj Petr Kellner. So štvorkou iných národných výrobcov digitálneho bulváru si jeho PPF totiž odnesie aj „našu“ Markízu.
Čo je, všakáno, „pecka“, ktorá sa už šíri – pozri Beblavého – ako podporný argument pre Lex Haščák. Ten má, teda podľa PS - Spolu, v mediálnom priestore zásadne obmedziť vplyv slovenského a českého oligarchiátu.
No. Podopierať protioligarchickú legislatívu tým Kellnerom, ktorého vplyv sa šíri – na rozdiel od ďalších „našich“ oligarchov – ďaleko za hranicami Visegrádu, je samo osebe veľmi mimo.
Kellner je iná váhová kategória, jeho výnos z biznisu na Slovensku je v porovnaní s ostatnými biznismi blízky nule, čo sa nijako nezmení ani s Markízou. Záujmy PPF na Slovensku sú tisícinou váhy jeho záujmov napríklad v Číne, čo robí z predstavy, že by tu Kellner šarapatil ako Penta, fantazmagóriu.