Autor je divadelný režisér
Čo sa stane, keď počas pandémie zavriete divadelníka? Prvý týždeň s nadšením dočíta všetky rozčítané knihy na nočnom stolíku. Stále je schopný sledovať odporúčania epidemiológov. Dokonca ho ešte zaujíma aj politické dianie.
Má energiu protestovať. Najmä, ak sa niekto neustále vyjadruje o kultúre ako o nákladnom rozmare vyvolenej skupiny obyvateľstva, hoci je už dávno jasné, že kultúra sa na HDP podieľa viac ako turistický ruch, potravinársky, odevný, chemický alebo automobilový priemysel. Veď v konečnom dôsledku by bez nej nejeden z nás neprežil izoláciu.
V druhom týždni získa divadelník veľký prehľad o súčasnej literatúre a svetovej seriálovej a filmovej tvorbe. Vymaľuje steny, ktoré vykazujú aspoň drobnú potrebu rekonštrukcie. Opraví, čo vie.
V treťom týždni opraví, čo si myslel, že už je opravené. Rodinní príslušníci si začínajú zvykať na jeho prítomnosť. Začne sa nostalgicky prehrabávať v archívoch a na rad sa dostanú aj klasické diela či nekonečné ságy.