Zdá sa, že Mark Zuckerberg je nervózny. Jeho firme po prvý raz v histórii medziročne klesli tržby, zamestnancom odkazuje, že časť z nich pravdepodobne prepustí, a potom je tu TikTok.
TikTok sa nadobro zabýval v hlavách vrcholových manažérov tradičných sociálnych sietí. Predstavuje totiž bytostné ohrozenie ich biznisu. Facebook neohrozuje to, že by mal TikTok zásadne lepší alebo iný obsah. Tancujúcich tínedžerov a videá o grilovaní nájdete na každej sociálnej sieti. Hlavný problém je v tom, že TikTok ukázal, že rodinné striebro Facebooku môže byť čoskoro bezcenné.
Hlavná hodnota, ktorú Facebook desaťročie prinášal používateľom a predával inzerentom, spočívala v tom, že firma dokázala vytvoriť najlepšiu mapu priateľov, kontaktov a záujmov takmer každého používateľa. Táto sociálna sieť slúžila na to, aby Facebook zistil, ktorému človeku má ukázať aký obsah.