Peter Pellegrini, jeho štáb a jeho spojenci sú v takej panike z výsledku prvého kola prezidentských volieb a vyhliadok do druhého, že rozpútali (anti)kampaňové šialenstvo. Panika je však taká veľká, že kopia chybu za chybou. A čo je najhoršie, robia z ľudí hlupákov. A to sa im nemusí vyplatiť.
Hneď po voľbách Pellegrini aktivizoval všetkých potenciálnych spojencov, či už spontánnych a prirodzených, alebo tých, ktorí čakajú za pomoc odplatu.
Ich komunikácia je negatívna, no deravá a vnútorne nelogická. Stavia na to, že časť naratívov, lží a dezinformácií sa vo verejnosti uchytí a spolu s komunikáciou o podpore zo strany niektorých úspešných kandidátov to mobilizuje dostatočný počet voličov, aby Pellegrini v druhom kole zvíťazil.
Negatívna emócia a intenzita, akou Pellegrini a jeho spojenci túto negativitu do verejnosti pumpujú, je však taká prepálená, že mu napokon môže uškodiť.
Čítate newsletter Kontext Jakuba Fila. Ak ho ešte neodoberáte, prihlásiť sa môžete kliknutím na tento odkaz.