správy alebo si pripomenúť nedávne rozhodovanie na Najvyššom súde SR, práve v súvislosti s touto televíziou.
Reklama, ktorú televízii JOJ zadarmo vyrobila televízia Markíza spolu so svojím náčelníkom aj poslancom, má väčší význam, ako reklama, ktorú JOJ zaplatila v iných médiách. Aj z nej si totiž možno prečítať, ako veľmi sa fungujúca televízia obáva televízie nastupujúcej. Napokon, televízia politickej strany aj patrične zľudovela. V tohtoročnom programe ponúka už nielen Večer Milana Markoviča, ale aj reláciu typu bývalého Repete - Zahoď starosti. Nie je na tom nič dehonestujúce, poukazuje to len na fakt, že stavila na v slovenskej spoločnosti mimoriadne obľúbené a divácky príťažlivé programy. Inými slovami, ak má niektorá z iných televízií vôbec šancu „prebiť“ markízacké karty typu Markovič alebo Zahoď starosti, musí v rovnakom čase ponúknuť prinajmenej Angeliku alebo jednoduchú Máriu. Zaradenie „ľudových“ relácií súvisí s nástupom novej televízie iba v druhom rade, v prvom zostáva súvislosť s politickými aktivitami televíznej strany vo volebnom roku.