Imidžová kampaň, akú v jeseni rozbehol Slovenský rozhlas a na začiatku roka zopakoval, tu ešte nebola a asi už dlho ani nebude. Toľké roky bezfarebná, priehľadná a niekedy až nudnú značka SRo odrazu získala svojich záujemcov, stala sa témou rozhovorov, debát, odkazov. Rozhlas sa, jednoducho, dostal do uší. K zviditeľneniu značky konečne došlo, no nie k jej pozitívnemu vnímaniu.
Vymáhanie nedoplatkov od koncesionárov spoločnosťou BSP Lawyer Partners cez vyhrážky súdom a hrozby státisícových pokút sprevádza mnoho nepresností, chýb v databázach, rozposielanie výziev mŕtvym, presťahovaným, postihnutým či nevhodná komunikácia prostredníctvom drahých audiotextových čísel... To všetko vyvoláva hromadnú vlnu znechutenia, hnevu, ktorá sa obracia nielen proti spoločnosť BSP, ale hlavne proti SRo. Koncesionári sú rozhorčení. Mnohí odkazujú, že platili, pretože museli, ale počúvať rozhlas používajúci zvláštne výpalnícke praktiky nebudú už ani omylom
Aj keď platiť koncesionárske poplatky treba, pretože tak to ukladá zákon, spôsob, akým komunikuje rozhlas a spoločnosť BSP s koncesionármi, nie je najvhodnejší. Výzvy písané výhražným tónom totiž prichádzajú tým "poslušnejším", ktorí sa dobrovoľne prihlásili k plateniu poplatkov a za tie roky ich aj väčšinou platili. Nedoplatky, ktoré sú prevažne veľmi nízke, vznikli skôr nedopatrením ako zámerom. Rozhlas, požadujúci absolútnu disciplínu, však ako keby pozabudol na to, že si sám šesť rokov svoju povinnosť neplnil, keď na nedoplatky neupozorňoval.