Hoci vrabce na digitálnych vysielačoch už čvirikajú, že dopyt po výkonných riaditeľoch v Prahe pripraví STV veľmi rýchlo o hlavu, Richard Rybníček buduje dielo do posledného dychu. Vyhodenú moderátorku TV JOJ oslovil topmanažér Zahradník s "lukratívnou ponukou", pretože "ju považujú za momentálne jednu z najlepších na televíznom trhu". Informácia aj s fotodokumentáciou je zo včerajšieho bulváru. Zvyšok je nebulvárny - až sa nožík otvára vo vrecku.
Predstava vlastníkov a riaditeľov televízií na Slovensku, že základom úspechu vrátane spravodajstva sú blondíny s veľkými prsiami, je ich hlúposť a bieda. Tvrdenie, že toto je vkus diváka, je polopravda a zámienka, čo zakrýva lenivosť a neschopnosť tvoriť, uspokojenie z ľahkých peňazí, čo sa lejú takpovediac zadarmo - za nič. Je to však legitímne a v poriadku - v šoubiznise. V prípade televízie, ktorá si hovorí verejnoprávna, sa však majú veci inak. Manažment, subvencovaný mimoriadnou daňou - to sú koncesie - nemá morálny ani podnikateľský nárok deformovať "trh" (ktorý ani trhom nie je) "lukratívnymi ponukami" pre tzv. celebrity v situácii, keď televízia neplní ani základné poslanie, ktoré vyberanie koncesií opodstatňuje, a ani nie je v nejakom ohromujúcom zisku.