Príčinami nízkej efektivity výučby slovenčiny sú nevhodné osnovy, nevhodné učebnice, odborne a metodicky málo pripravení pedagógovia. Dôsledkom je negatívny vzťah detí k slovenskému jazyku, čo sa v nich vypestuje už v prvých rokoch základnej školy.
Redakcia SME
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
Práve ste prekročili povolený počet zariadení
Váše aktívne predplatné umožňuje prístup k zamknutému obsahu iba obmedzenému počtu prehliadačov.
Aby ste mohli pokračovať v čítaní článku na tomto zariadení/prehliadači, upravte si, prosím, zoznam zaregistrovaných zariadení v nastaveniach vášho profilu.
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C2UWB na číslo 8787.
Pošlite SMS s textom M2UWB na číslo 8787.