etci žijú v Indii.
Hospodárska kríza zasiahla aj americké printové médiá. Od decembra sa množia správy o úpadku desiatok periodík. Znižujúce sa náklady, dramatický pokles inzercie, ale aj špekulatívne nákupy toxického kapitálu, to všetko spôsobilo masové prepúšťanie a konkurzy. Úpadok postihol aj vydavateľstvo Chicago Tribune, do ktorého patrí aj jeden z najlepších amerických denníkov Los Angeles Times. Problémy má aj vlajková loď americkej žurnalistiky New York Times. Do mája musí splatiť dlh 400 miliónov dolárov. Vydavateľstvo chce pre záchranu predať mrakodrap, sídlo vydavateľstva na Manhattane, ba zvažuje predaj Boston Globe, vari najobjektívnejšieho amerického denníka. MacPherson sa stal v očiach novinárov najnenávidenejším mužom Ameriky.
Jeho recept totiž využívajú aj ďalší vydavatelia. Angažujú čoraz viac indických novinárov. Za plat 7 dolárov denne. Ich práca vyzerá takto: prostredníctvom internetu sledujú naživo zasadania na radnici a obratom ich spracujú. Indi však píšu už aj väčšinu zábavných príloh, spracúvajú inzerciu, zalamujú celé čísla. Pre koncern MediaNews, jednu z najväčších mediálnych skupín v USA, vyrábajú v Bombaji inzertné stránky pre 54 periodík. Ba čo viac: agentúra Associated Press chce v Indii zriadiť centrálnu redakciu spravodajstva! Agentúra Reuters ich už predbehla: v Indii majú okolo 5000 spolupracovníkov. Obhospodarujú servis pre čitateľov a digitálne archívy.