Taká obyčajná práca, ako je monitoring médií, ma priviedla k článku Waltonovci v paneláku z 15. februára (Aktuality.sk). Autor Lukáš Krivošík sa v ňom sympaticky rozhorčuje nad úrovňou pôvodných slovenských seriálov.
O problematike vraj debatoval aj „s kamarátom, konzervatívnym novinárom z časopisu .týždeň" a toho zasa trápi, že „...v Paneláku a súčasných slovenských seriáloch všeobecne chýba pozitívna postava normálneho chlapa - poctivo pracujúceho otca rodiny, ktorý má aj zmysel pre humor, aj vie čoto porobiť okolo domu - taký zásadový typ, ktorého zdobia viac činy ako slová a dokáže rodinu previesť aj cez úskalia v podobe ťažkých období. Namiesto toho tam ako najpopulárnejšia postava vystupuje metrosexuálny kurevník s kriminálnym pozadím".
Neviem to posúdiť, Panelák ani Ordináciu v ružovej záhrade mentálne nezvládam, no nemám dôvod neveriť mu. Nuž, čo s tým? Možno by sa dalo pohovoriť si s niekým zo scenáristických tímov, patria tam už aj hviezdne spisovateľské mená, niektoré sa s tým verejne pochválili, vraj dobre platia. Prípadne s niekým z realizačných tímov.
Herecké hviezdy sú vraj vyberané aj z radov našej prvej scény, niektoré ešte nedávno oplakávali televízne pondelky, dnes, účinkujúc vo vyššie menovaných mydlových operách, sú zjavne spokojné. Dalo by sa kriticky a s vervou pustiť aj do verejnoprávnej televízie, ktorá takýto úpadok ničím nevyvažuje.