SME

Ficova propaganda v Bruseli

Z obrovského počtu billboardov Smeru vyplýva, že nákladná volebná kampaň Roberta Fica beží na plné obrátky. Jej súčasťou bola aj návšteva predsedu v Bruseli. Robert Fico tam povedal: „Ak sa dostaneme do vlády a zodpovednosť padne na mňa, bude sa pán ...

Z obrovského počtu billboardov Smeru vyplýva, že nákladná volebná kampaň Roberta Fica beží na plné obrátky. Jej súčasťou bola aj návšteva predsedu v Bruseli. Robert Fico tam povedal: „Ak sa dostaneme do vlády a zodpovednosť padne na mňa, bude sa pán Verheugen stretávať s iným politikom, ako bol Mikuláš Dzurinda. Vláda, kde bude Smer, bude podstatne silnejšia a bude obhajovať slovenské národné záujmy.“ Spôsob, akým chce pán Fico obhajovať národné záujmy, škodí štátu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ficova predvolebná propaganda je založená na dvoch tézach: Dzurindova vláda sa privatizáciou bánk, SPP a energetiky dopustila ekonomickej vlastizrady. Dzurindova vláda robí len to, čo jej prikáže Európska únia. Obe tézy sú bludné a nebezpečné, aj keď ich hlása osobitne. Nanajvýš scestné a škodlivé je, že ich pán Fico spojil a ešte s nimi vycestoval aj do Bruselu. Európskym politikom tým dal na vedomie, že tak ako Mečiar, Slota a Ľupták aj Fico vytvára z únie obraz nepriateľa. Predstava, že EÚ či Európska komisia prikázali, a Dzurindova vláda pácha „ekonomickú vlastizradu“, naozaj neprekračuje mentálnu úroveň Ľuptáka a Slotu a ani rámec pôsobenia tretej Mečiarovej vlády. Páni Verheugen a Wiersma sa priamo od Fica dozvedeli, s kým budú mať do činenia, keď sa dostane do budúcej vlády. Integračným záujmom krajiny to určite neprospelo.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C24PB na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Komentáre

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 319
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 839
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 685
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 204
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 682
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 390
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 740
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 565
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Kreslí Mikuláš Sliacky.


3
Nataša Holinová

Súdy môžu očakávať ďalšie útoky vládnej moci.


11
Jakub Filo

Zoberme si na pomoc paradox tolerancie.


22
Peter Tkačenko.

Prezident môže ukázať, že mu aspoň na niečom záleží.


5
  1. Ivan Mlynár: Čurillovci sú zlo, Vagovičove knihy sú zbytočné a Kubina je úmrtným listom právnemu štátu. Tak pravil muscle man Šutaj Eštok
  2. Juraj Ondruška: Rozhovor pre TV Bratislava Staré letisko Vajnory opäť v ohrození: Vajnoráci povedali NIE – budú ich znova ignorovať?
  3. Jozef Pivarník: Oslobodenie Európy: Spojenci verzus Sovieti – mýtus a realita
  4. Marek Mačuha: Prečo sa Fico ide opäť klaňať Putinovi
  5. Ján Šeďo: "Milostpane, tak nám zatvorili arcivévodu Bombica"!
  6. Jolana Čuláková: Bombic mi robí stále väčšiu radosť. V Nitre ho hnali dáždnikmi a sudca ho dnes poslal do chládku
  7. Martina Paulenová: Pravidlá sú na to, aby sa porušovali
  8. Milan Srnka: Minister zimného spánku Huliak nám ukázal, ako nemiešať politiku s hokejom
  1. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 31 281
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 25 123
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície? 19 850
  4. Jozef Ivan: Nasledujúcimi riadkami asi rozprúdim diskusiu, ale o to mi ide 10 357
  5. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 9 699
  6. Miroslav Ferkl: Ficove priznanie 7 466
  7. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 5 802
  8. Jolana Čuláková: V sobotu zabalzamované telo uložili do hrobu a v nedeľu muž nevstal z mŕtvych 5 459
  1. Radko Mačuha: Nie, Putin nás neoslobodil.
  2. Marcel Rebro: Robert Fico: do Londýna neletím, lebo na britského premiéra nemám čas!
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície?
  4. Věra Tepličková: Logika nepustí alebo Prečo je Eštok ministrom vnútra?
  5. Věra Tepličková: Je čas na kázne
  6. Pavel Macko: Analýza: Je na dosah trvalý a spravodlivý mier?
  7. Věra Tepličková: Kvíz: Ako poznáte naše koaličné politické špičky (súčasné i bývalé)?
  8. Jiří Ščobák: Diverzifikovať môžeme podnety, aktivity, informácie, zručnosti, zážitky, prácu, identitu, investície, riziká, vedomosti a aj prácu na fyzičke
SkryťZatvoriť reklamu