Nech nám Dedé pripadá hocako exoticky, v skutočnosti predstavuje zákazníka, akého by mobilní operátori radi mali v každom z nás.
Čo bolo najväčšou chybou malého Dedého z reklamy? To, že na zasnežené Slovensko pricestoval odetý iba vo futbalovom drese.
Druhú najväčšiu chybu spravil, keď rodine z Afriky rozprával o Slovensku. Namiesto toho, aby si s mamou podebatoval cez Skype, zavolal jej z mobilu. Ak mu ten hovor platili rodičia Kikuš, tak mali doma ešte väčšiu pohromu, ako keď vlani odhalili tajný život svojej dcéry. Za minútu hovoru do Južnej Afriky zaplatili vyše tri eurá.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Našťastie, odcestovaní synovia zo Slovenska už naučili svoje mamy a babičky lacnejším kúskom, podľa nedávnej štatistiky Eurostatu práve slovenskí dôchodcovia najviac z celej Európy volajú cez internet.
Klobúk dole pred nimi, no pravdou je, že väčšina z nás to stále rieši ako Dedé.
Za „tradičné" telefonovanie minieme zhruba štyrikrát viac než za internet. Je teda jasné, z ktorej služby financuje operátor pobyt Dedého u nás a neprekvapí, že si do reklamy nepchá internetového konkurenta.