Skúmať súvislosť medzi kachličkami a telesnými krivkami je zbytočné, spoločnú majú len prítomnosť na rovnakej ploche a v tom istom zornom uhle. Obkladačky si takto ukradnú časť pozornosti, ktorá patrí nahej kráske, a keď sa stihnú zapísať do hlavy okoloidúceho, cieľ reklamného kreatívca je naplnený.
Tento reklamný trik má svoju obdobu aj v médiách. Úlohu krásky u nás plní príbeh. Ak máte pútavý príbeh, máte aj čitateľa a diváka.
Keď sa vďaka príbehom dokážu storočiami prenášať životné pravdy, prečo by ich silu nemohli využiť aj médiá. Problémom príbehov v relácii Modré z neba nie je to, že sú väčšinou smutné a týkajú sa nešťastných ľudí, ani že dojímajú divákov k slzám, aby si cez prestávku mohli pozrieť reklamu na jedlo.
Problém tejto relácie sa vôbec netýka ani otázky vkusu a nevkusu. Problémom Modrého z neba je, že starý dobrý trik zneužíva podobne, ako keby kúzelník nechal zmiznúť dobrovoľníka z hľadiska tak, že by ho už nikdy nenašli, hlavne že sa ostatní diváci pobavili.