Ficova „vláda bez škandálov“ sa odväzuje jedna radosť. Po reklamnej kampani na sladkovodné ryby, lietadlách cez sprostredkovateľa u Glváča, informačnom systéme pre živnostníkov za desať miliónov so svojou troškou do domu prišiel aj Tipos. Už dávno sme o ňom nepočuli, je načase.
Áno. Reklamné a marketingové služby za 4,7 milióna eur sú presne to, čo štátna lotériová firma nevyhnutne potrebuje. Ba čo viac, potrebuje priam akútne. V kríze sa hazardu nedarí. Ľudia nechcú euromilióny, ba ešte aj Keno 10 je v strate. Firma musí svoje produkty zviditeľniť, veď ako je známe, trh číselných lotérií je jeden z najkonkurenčnejších pod Tatrami.
A keďže na ňom prežijú len tí najschopnejší (pozri českú Sazku pod vedením Aleša Hušáka), tak lepšie než sa prihlásiť do reštrukturalizácie, čo vyskúšali za Mikloša, je kúpiť za 4,7 milióna „kreatívny koncept reklamnej kampane“. Jedine to pomôže.