Len nedávno taxikári v Bratislave štrajkovali a nie je vylúčené, že si to zopakujú.
Po rokovaní s ministerstvom dopravy zostala podstata ich problému rovnako živá ako pred ním. Taxikárom prekážal spôsob, akým ich vláda reguluje.
Chceli, aby štát ubral z technických požiadaviek na kvalitu taxikárskeho auta a zároveň, aby začal určovať ich ceny.
Ministerstvo dopravy v prvej časti rozumne vyhovelo. Nezmyselný predpis na maximálne množstvo najazdených kilometrov (100 tisíc) zmení. Zbytočne by vyraďoval z prevádzky spôsobilé autá a naopak, nezaručil by, že taxikári nebudú voziť zákazníkov na starých žigulákoch.
V druhej časti ministerstvo rozumne nevyhovelo. Žiadne minimálne sadzby za kilometer jazdy a podobné cenové nariadenia nezavedie. Chvalabohu, že taxikári nie sú pre socialistickú vládu skupinou, ktorú treba špeciálne chrániť pred kapitalizmom.
Nie, že by mali taxikári ľahký chlebík.