Ak bude lobing dopravcov opäť silnejší než ministerstvo dopravy, kamióny nám rozjazdia celú republiku.
Dopravcovia budú platiť za jazdenie viac peňazí, aj keby pri najbližšom štrajku postavili všetky kamióny na zadné. Ak sa krajina nemá zmeniť na jeden veľký výtlk, bude zdražovanie ciest nevyhnutné.
Jeden dôvod je, že zvyšovanie mýta a dopravných daní je módou v celej Európe. Preto bude rovnaký postoj Slovenska nie len ľahšie uskutočniteľný, ale aj potrebný, aby sa naše cesty nestávali lacnou obchádzkou.
Dôležitejší je druhý dôvod a tým je stav vozoviek. Ak sa vám zdajú z roka na rok horšie, vôbec to nie je len zdanie. Z roka na rok totiž rastie podiel ciest, ktoré ich správcovia označia za nevyhovujúce. Je to pochopiteľný dôsledok toho, že rastie iba doprava, ale nie náklady na opravy a údržbu.