Žiadna štátna organizácia sa nesmie k občanom správať ako k nediferencovanej mase podvodníkov a úmyselných neplatičov.
Budem dnes veľmi osobná, ale keďže sa záležitosť týka 172 651 „záznamov“ v databáze dlžníkov Sociálnej poisťovne k 11. 11. 2013, nejde o podenkovú privátnu tému. Píšem o tom v dobrej vôli a v presvedčení, že komunikácia a spôsob, ktoré Sociálna poisťovňa zvolila pri vymáhaní pohľadávok od dlžníkov, nie sú ani správne, ani ľudsky dôstojné.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Píšem o tom preto, že nie je možné ďalej akceptovať, aby sa štátna organizácia (ani nijaká iná) správala k ľuďom na Slovensku takto – monolitne ako k nediferencovanej mase podvodníkov, úmyselných neplatičov, ktorých musí uštvať a zdisciplinovať telefonickými vyhrážkami!
Píšem o tom preto, že občan má právo žiadať slušnú, jasnú, jednoznačnú a efektívnu komunikáciu s akýmkoľvek úradom. Ostro sa ohradzujem proti šikanovaniu človeka najprv nepresne sformulovanou korešpondenciou, potom obsedantnými automatickými telefonickými hrozbami či esemeskami, k akým sa uchýlila spoločnosť General Factoring z poverenia Sociálnej poisťovne.