cú.
Mesiac pomáham svojmu známemu s kúpou nie lacnej elektroniky. Síce som s ním navštívil „len“ šesť špecializovaných obchodov, osobne ma uistil, že s rovnakým prístupom sa stretol v ďalších dvadsiatich. Keďže má vyhliadnutý konkrétny najmodernejší prehrávač, nečakal, že ho nájde v regáloch po desiatkach. Keď zistil, že nenájde ani jeden kus, vypýtal si katalóg, kde „svoj“ prehrávač našiel a spýtal sa, či by ho mohli preňho objednať. Že si poň príde neskôr. Po tejto vete predavači elektroniky (väčšinou mladí ľudia!) ožili a začali mu vysvetľovať, prečo sa to nedá. V tých šiestich, kde som bol s ním, vysvetľovali aj pol hodiny. Som presvedčený, že ak by len polovicu času strávili rozmýšľaním, ako vyjsť zákazníkovi v ústrety, tak môj známy by mal dnes prehrávač a oni peniaze.