Ja som 1,8 percenta! Mohlo by sa skvieť na bilbordoch, ktorými sa svojim voličom prihovára SDKÚ. Lepšie by bolo povedať bývalým voličom, pretože podľa najnovšieho prieskumu agentúry Polis táto strana už takmer nijakých nemá. A lídri, ktorí sa musia predstavovať na plagátoch, lebo o nich verejnosť nič nevie, na tom nič nezmenia.
Nad samotnou SDKÚ možno nie je dôvod roniť slzy, pretože si za svoj osud môže sama. Jej smutný príbeh však len dokresľuje parametre domácej politickej scény v posledných rokoch: Súperi sa menia, odchádzajú zo scény (SDKÚ, SaS), prichádzajú (Sieť), len Smer je večný a silný.
A keďže na tomto mieste zaznel názor, že by Smer na porážku svojich súperov nepotreboval ani jeden jediný bilbord, žiada sa ešte predsa len dodať: Stačí mu na to vláda, väčšina v parlamente a štátny rozpočet. Môže si predsa zabezpečovať priazeň voličov balíčkami, výjazdmi do regiónov, rezervou predsedu vlády, skrátka všetkými možnými nástrojmi. A kým si, povedzme, líder Skoku Juraj Miškov platí reklamu z vlastného vrecka, tak Smer si ju platí z vreciek nás ostatných.