Vyzerá to už tak, že štátna poisťovňa bola čosi ako „joint venture“ košického biznis centra Smeru.
Nepochybujeme, že podobne ako šesťdesiatdeväť kontraktov s firmami rodnej tety, i zmluva s HI-reklamou bude presne podľa litery zákona a pravidiel verejného obstarávania.
To nekompromisne skonštatuje dohľadový úrad (ÚDZS), ktorého šéfky manžel je – aká zhoda okolností! – v spoločnej firme so synom tety Sučkovej.
Ako sa patrí v každej veľkej rodine, majú to poistené zo všetkých strán – na úrade i ministerstve. A keby prišlo k akejsi nehode, aj na polícii a prokuratúre.
Tí naivnejší by sa azda aj pýtali, že načo je VšZP v nesmierne konkurenčnom prostredí slovenského zdravotníctva reklama a časopis.
No presne na to, aby sa sieť (s malým s), ktorá dostala svojho člena za riaditeľa poisťovne, mohla napojiť na verejné peniaze. Také ľahké neviete?