Autor je spisovateľ
O čokoláde, ktorá by sa vyrábala remeselným spôsobom, a to nie z polotovaru, ale priamo z kakaových zŕn dovezených z Karibiku ekologickým veterným pohonom – na jachte a potom by sa balila a predávala v Brooklyne.
To, čo vyzerá ako nezrealizovateľný sen, sa podnikavým dvadsiatnikom skutočne podarilo. V pekne nadizajnovanej čokoládovni predávali nie lacné, „poctivé“ čokoládové tabuľky vo vkusných obaloch.
Koncept „bean to bar“ im priniesol rýchly úspech a pobočky otvorili aj v Los Angeles a Londýne. Zážitkovému marketingu sa podriadilo všetko, aj brady bratov Mastovcov husté a dlhé ako z čias vojny Severu proti Juhu, tvídové saká, okuliare s hrubým rámom, bejzbalová retro šiltovka, aké kedysi nosievali kolportéri. Mladí a úspešní, kreatívni a potetovaní.