Zrejme im pripisujú nejaký magický obchodný význam, pretože po úvodných rokoch podlízavých reklám a hyperlákavých akcií prichádzajú so socialistickou renesanciou.
Chcete si zaspomínať, aké to bolo nedostať banány? Vo večerných hodinách tento zážitok ponúka napríklad Billa. Asi pri príležitosti 10. výročia svojho príchodu na Slovensko. Občas takto s Billou oslavujú aj ďalší hyperkonkurenti Tesco či Terno. Alebo - jedli by ste banán, ktorý sa neroztečie len vďaka fialovo-zelenkastej šupke? V Tescu sú občas presvedčení, že je to lahodná pochúťka. Pre gurmánov mávajú aj ďalšie špeciality - nahnitú cibuľu či obschnuté zavináče.
Billa sa síce snaží navodiť strážnikmi v slušivej uniforme dojem moderných čias, ale asi tam majú niečo s motivačným systémom - strážnikovi spod nosa ukradnú každý večer najmenej polovicu pokladníčok. Možno to robia naschvál ako psychosociálnu terapiu pre zákazníkov - grátis debata v pätnásťminútovom rade na pokladnicu.