SME

Diskusia k článku: Kríza preverí účinnosť marketingu

Väčšina firiem nevymyslela v čase krízy lepšiu „stratégiu“, než zoškrtať marketingový rozpočet, obmedziť výdavky na vývoj a strčiť hlavu do piesku.

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
8 príspevkov

  • Ze
    hlavne, ze cela kriza zacala, ked miesto poctivych ludi zacali firmy riadit odbornici na "marketing". teda vyrobcovia nerealnych bublin, presviedcaci o neexistujucich potrebach, ponukaci naprostych zbytocnosti. myslim, ze najlepsia stretagicka aliancia bude vsetkych tychto darmozracov zviazat retazou a hodit do mora. alebo poznate nejakeho rozumneho cloveka pri zmysloch, ktory potrebuje taku debilitu, ako tasku posiatu malymi pismenkami, co nosia kravy typu paris hilton?
  • cossanacameni

    ?

    "ak uvidíte cestovnú tašku Loius Vuitton, ktorú ste si kúpili pred dvoma rokmi, teraz v ponuke za polovičnú cenu, budete ešte vôbec niekedy zvažovať kúpu ďalšej za plnú cenu?" Nuz, po prve, ak nie som debil podliehajuci masovemu vytrzeniu, nekupil som ju vobec, ani pred dvomi rokmi, ani dnes, a nekupim ju ani za sedem rokov, kym jej cena nebude realna. Inymi slovami, cenu platim za tovar, nie za znacku.
  • Pavlína

    Je značka ešte stále tou značkou,

    ak zistíte, že výrobok sa vyrába výhradne napr. v Číne? Človek značkám donedávna dôveroval. Zárukou bolo, že ak je to povedzme francúzska značka, výrobok sa vyrobil vo Francúzsku. Proste, malo to rukopis Francúzska. V globalizovanom svete už neviete, čo kupujete.
    • scorpione

      Pavlína:+)))

      To bolo trefné. Napríklad také počítačové "značkové" klávesnice vyrábané novodobými otrokmi za hladovú mzdu celoročne, bez voľna, dovolenky......... Barbie od Mattelu vyrábané podobne, navyše s obsahom dodatkovej "značkovej" chémie, ktorá je pre decká pomaly životu nebezpečná. Dalo by sa donekonečna pokračovať vo vymenúvaní "značiek". Proste "značky" sa už dávno "skanibalizovali" samé.
  • fukuge

    Z pohľadu šloveka ktorý

    sa už niekoľko rokov živí tým, že predáva produkty fin. spoločnstí musím povedať, že prínos rozbujneného marketingového nádoru vo firmách na priamy predaj je asi 3 - 5 %. Prínos obyčajného zvýšenia predajných postupov - teda via kontaktov na zákazníkov a viac ponúk je tak okolo 25 - 30%. A to nepotrebujem čarodejnického marketingového molocha ktorý žerie kopu peňazí a nie je na nič.
  • malybracek

    ...KAŽDÉHO marketingu

    Napríklad taký vládny marketing Ficovho kabinetu funguje perfektne, práve v kríze, podľa vzoru "čím horšie, tým lepšie". A to si môžme gratulovať, že títo marxistickí komici okrem marketingu nerobia nič iné - teda občas niečo potiahnu, ale to je nič oproti tomu, aké škody by mohli napáchať, keby si zmysleli tie svoje velikášske reči aj naozaj zrealizovať.
  • Alex B
    Prémium
    autor akosi pozabudol na znizovanie cien cez posezonne vypredaje, ked taska z leta uz nie je po vianociach moderna a tak sa predava tym, co ide len o pismenka a potom je tu este jedna vec - nie kazda firma ma luxusnu znacku; dobre odkomunikovane znizenie cien v sluzbach (ktorymi sa z principu nemozno predzasobit) moze byt v tychto dnoch skor vyhodou

Najčítanejšie na SME Komentáre

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Budúci lesníci opäť v teréne: S LESY SR vysadia les novej generá
  2. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  3. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  4. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  5. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  6. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 101 598
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 390
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 11 150
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 471
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 6 358
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 5 102
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 856
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska 4 489