SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Potrimiskári (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

"Kto šetrí, má aj na Tatry"

Nuž poetka ani copywriterka z našej Inge nebude. :-)
 
Hodnoť

Smutné čítanie.

Na jednej strane, aj "promotéri" nie potrimiskári musia z niečoho žiť.
Stretávam ich vo vchodoch nákupných centier, núkajú desať darčekov ak si kúpim jediný "zaručene kvalitný a hodnotný" tovar, ktorý je cenovo súčtom všetkých rekvizít. Podobne sa deje aj telefonicky, ponuky sú v poštovej schránke na kilá. Lehoty na bezplatné odskúšanie, garancie vrátenia peňazí za spätné odoslanie.
Lacné zájazdy s obedom, programom, prečo by dôchodca s reumou nenavštívil za stovku kúpele?
Zaručené výhry lukratívnych zájazdov s gratuláciou, áut, stačí objednať maličkosť, prísť na stretnutie.
Zastupujú firmy, ktoré vyberajú výrečných ľudí s akousi charizmou k presvedčovaniu. Ešte ich aj zaškolia.
Má to však malý háčik. Je to všetko firemný podvod na dôverčivých, malá pyramídka, a v pozadí si brúsia zuby, notári exekútori. Lebo podmienky zmluvy napísané zvnútra obálky, nečitateľným liliputánskym písmom hovoria niečo iné, ako promotér. Lebo sa môžu vyhovoriť, že nechcený tovar im bol vrátený neskoro........
A klamlivá reklama aj podvod je porušením zákona. Len sa, spolu so zlým úmyslom sa dokazuje ťažko.
Takže zostávam pri vypočutí, niekedy je to celkom vtipné, a poďakovaní za ponuku. A to isté radím všetkým.
 
Hodnoť

Nerozumiem o com to je

su to proste obchodnici len s tym ze nesedia v obchode ale nahanaju si zakaznikov. Pokial respektuju ked poviem ze nic nechcem tak je to ok
 
Hodnoť

Takto to dopadne

keď národu desaťročia vtĺkali do hláv, že slúžiť niekomu je nedôstojné socialistického človeka a že je to buržoázny prežitok. Potom sa aj jazykovedkyni zdajú nedôstojné spôsoby akým niekto ponúka svoj tovar, či služby. Uvedomme si, že aj to je pokrok, že sa o to niekto aspoň pokúša, lebo celkove zatiaľ naše služby ako v sortimente tak najmä v prístupe ku klientovi veľmi zaostávajú za konkurentmi, to najlepšie vidieť v cestovnom ruchu. Ochota a ústretovosť, snaha nájsť zákazníka a ponúknuť aj poskytnúť služby či tovar nemusí nevyhnutne byť tým, čomu Česi vravia " podbízivost".
 


Najčítanejšie na SME Komentáre