SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Táto cesta je drahá (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Ako povedal Satinsky:

"Dobrych sprav je stale menej, a preto treba aj zlym spravam davat optimisticke hesla".

Toto ma napadlo pri vcerajsej ficovej tlacovke, kde oznamil predrazenie projektu.
 
Hodnoť

Mečiar rozbehol

dialnice. Podľa Mikloša boli drahé. Zastavením ich výstavby sa napáchali obrovské škody... Škoda, že tento
ekonomický fenomén nám za 8 rokov nepostavil lacné ! Čierne knihy boli asi lepšie na odvrátenie pozornosti
od jeho neschopnosti !!!
Alebo na vine je cukrár z východu...????
 

 

Takže Vážny to dodrbe a na vine je Mikloš?
 

Fico zastavil diaľnice, nie Dzurinda.

Aj v slávnom roku 1999, keď hasili najhoršie priesery a tunely po muftim, dal Dzurinda na diaľnice VIAC, než dával Fico v ktoromkoľek roku svojej vlády. Takže znovu: Fico zastavil výstavbu diaľnic. Plná huba rečí a žiadne skutky - typický neschopný populista.
 

me...

Chlapci zmodratelí tárate hlúposti.
 
Hodnoť

dalsie klamstva SME

z uvedenych cisel vyplyva urokova miera nizsia ako 7%. ak k tomu pripocitame 30 rocnu udrzbu a povinnost odovzdat po tomto case dialnicu v stave "ako nova" je jasne ze SME zase zavadza. podmienky su v skutocnosti velmi dobre. keby banky davali hypoteky za takychto podmienok, ludia by na ne stali fronty.
 

mas pravdu

V case krizy su to velmi dobre vyjednane podmienky.
Ono vies. V takom to projekte je vela cisel. Kazdy si vytiahne tie svoje, zamlci tie ktore mu nevyhovuju a senzacia je na svete.
 

No, keď

budeme pokračovať po maďarske, ceste ešte pár rokov, tých diaľníc ti ani nebude treba.
Lebo budeš behať po kanáloch.
Močiar tiež začínal na 6 % a skončil niekde pri 20 percentách.
A súdruhovia tie percentá nemajú zafixované vôbec. Možno sa pokúsia o nový rekord?
 

ehm

Hluposti tu pises ty. O akych 7% hovoris?
.
Podla vladneho materialu su stavebne naklady 890 mio euro t.j 27 miliard korun. Podla statnej experity su naklady 23 miliard korun t.jnecelych 700 mio euro a zaplatime za to skoro 4 miliardy euro..
.
Otazka pre zaslepenca a tupovolica ako ty. Ako je mozne ze rakusko vytendrovalo cez PPP vyse 50 km viedenskeho dialnicneho okruhu za 810 mio euro v dnesnej hodnote a fico 1,8 miliardy euro? A rakusky stat nezhanal a nerucil sukromnikovi pozicku..
.
Ako povedal tupovolic nad tebou.. Vybral si si cisla ktorym ani nerozumies a pises tu hluposti..
 
Hodnoť

fico

chcel "velkymi investicnymi projektami" riesit krizu, ta stavba ciest to bude ako so zateplovanim, na jesen sa uz bude skor zazimovavat ako zateplovat - a tie emisie budu este dlho hriat pri srdci... nieco mimo este chcem povedat: Od nastupu tejto vlady cakam na absolutne jednoznacny signal, ze tato vlada nie je "socialna" (alebo Smer) - uz bolo vela prilezitosti to vypozorovat, ale tak citankovy priklad, ako je zamietnutie zvysenia podpory v nezamestnanosti tu nebol - a toto Fico nerozchodi, ani keby sa ***** pretoze to, ze nezamestnany na vrchole krizy ma zit s 1700 sk a riaditel statneho podniku s 500 000 sk mesacne je neodpustitelny sadizmus a toto si ta farizejska obluda Tomanova vyzerie.
 
Hodnoť

Táto cesta je drahá...

Keby sa predchádzajúce vlády rozhodli stavať diaľnicu stredom Slovenska s privádzačmi od severu a juhu, nemusela byť táto cesta drahá. No a mne už je jedno, či je táto cesta drahá alebo nie, pretože najdrahšie bolo rozhodnutie stavať "obchvat Slovenska" z BA do KE.
 

dialnica na severe ma velky vyznam

Ak by nebola, az vtedy by si videl tu zaostalost v ekonomike a zivotnej urovni.
 


Najčítanejšie na SME Komentáre