Ak sa bude prvému súkromnému dopravcovi na železnici dariť podľa plánov, dokáže, že ozdravovanie železníc nemusí mať len podobu šetrenia a rušenia tratí.
Nauč sa čítať
Je tam presne napísané že RegioJet dostane viac peniazi za viac kilometrov, ale aj to že kilometer u RegioJet stojí pre štát menej ako pre ZSSK!!!! Ale rozdiel je aj tak menej peňazí na kilometer odjazdených pre RegioJet. Štát objednal od RegioJet 1,246 milióna kilometrov na trati Bratislava - Komárno a späť za 5,97 € na kilometer!!! Terajší stav je, že ZSSK rozhodol že z objednaných kilometrov od štátu využije na trati Bratislava - Komárno a späť 710 tisíc kilometrov za 6,77 €. Takže štát za viac kilometrov čo objednal zaplatí menej na jeden kilometer než doteraz!!! Úroveň cestovania na trati Bratislava - Komárno sa zvýši neporovnateľne s dnešným stavom!!! Je to dobré pre každého!!!!