"odborníka". Od reality ho nedelí nevedomosť, ale úporná snaha realitu nevnímať. Škola v Šar.Michaľanoch robí pre "ževrajsegregované" deti viac ako sto takých "odborníkov". A tento prišiel nakoniec na to, že túto školu by mala inšpekcia zrušiť, lebo ... bla bla bla. Škola učí väčšinu detí zo susednej dediny a deti z miestnej obce už teraz chodia po celom okolí. To že ktosi dávno v záchvate neviem čoho zrušil školu v Ostrovanoch bola debilita a zločin - "ževrajsegregované" deti chodia do školy niekoľko kilometrov a niekedy peši a v zime ako za Čenkovej detí. A škola pre nich robí viac ako ich vlastní rodičia - sú v teple naučia sa čo je mydlo a voda a ako vyzerá abeceda. Sú oddelené od ostatných detí pretože: a) nesplňajú hygienické normy ani pre pobyt v útulku pre pets b) ich vedomosti vďaka totálnej ignorácii rodičov závisia v prvom rade od toho čo sa naučia v škole - autor komentára by mohhol pri svojom vzdelaní ohodnotiť aký účinok má na vedomosti dieťaťa taká "drobnosť" ako je domáca príprava - tieto deti ju nemajú a sú výlučne odkázané na školu. c) okrem "ževrajsegregovaných" detí chodia do školy aj "ževrajnesegregované" deti rodičov - bez ohľadu na farbu pleti - ktorých rodičia robia podstatne viac preto aby ich deti v škole získali tú úroveň vedomostí aká je štandardná na všetkých ostatných základných školách v na Slovensku. A myslím, že na výuke trvajúcej štandardne 45 minút sa učiteľ nemá šancu venovať výkladu novej látky ak musí polovici alebo dvom tretinám opakovať abecedu. Autor je určite adeptom na Nobelovku za pedagogiku a toto by zvládol ľavou zadnou. Či? Nechápem prečo nám to v predmetnej škole nepredvedie. Ostatné veci nekomentujem - aj napriek vzdelaniu autora pokladám jeho názory za nesprávne a nekompetentné. Či to vyplýva s jeho neznalosti, alebo je to zámerné skresľovanie skutočnosti nechám na ňom.
Už sme sa dohodli na dôkazoch, že to aktivisti myslia vážne, čo hovoria: kým každý z nich nepošle svoje dieťa alebo vnúča do segregovanej školy, neverím im.
... Vaše deti mali sedieť vedľa zavšivavených, špinavých, infekčne chorých a navyše agresívnych detí??? Akým právom tu nútite tento "školský model" iným???!!! Dokedy tu budú mať slovo ľudia ako Vy???!!! Tu už prestáva sranda!
Ad.: "Ak inšpektori zistia vážne a dlhodobé nedostatky vo vzdelávaní detí, škole poskytnú odbornú pomoc a dajú ju načas do „rekonvalescencie“. Ak sa škola „nevylieči“, inšpektori školu jednoducho zrušia. Bodka." - Ak inšpektori zrušia školu, ktorú navštevuje 100 bielych a 100 rómskych detí tak výsledok bude, že biele deti budú musieť možno cestovať školy v inej obci a rómske deti zostanú doma alebo sa budú túlať. Bodka.
Zasa vyjadrenia kabinetného
Škola v Šar.Michaľanoch robí pre "ževrajsegregované" deti viac ako sto takých "odborníkov". A tento prišiel nakoniec na to, že túto školu by mala inšpekcia zrušiť, lebo ... bla bla bla. Škola učí väčšinu detí zo susednej dediny a deti z miestnej obce už teraz chodia po celom okolí. To že ktosi dávno v záchvate neviem čoho zrušil školu v Ostrovanoch bola debilita a zločin - "ževrajsegregované" deti chodia do školy niekoľko kilometrov a niekedy peši a v zime ako za Čenkovej detí. A škola pre nich robí viac ako ich vlastní rodičia - sú v teple naučia sa čo je mydlo a voda a ako vyzerá abeceda. Sú oddelené od ostatných detí pretože:
a) nesplňajú hygienické normy ani pre pobyt v útulku pre pets
b) ich vedomosti vďaka totálnej ignorácii rodičov závisia v prvom rade od toho čo sa naučia v škole - autor komentára by mohhol pri svojom vzdelaní ohodnotiť aký účinok má na vedomosti dieťaťa taká "drobnosť" ako je domáca príprava - tieto deti ju nemajú a sú výlučne odkázané na školu.
c) okrem "ževrajsegregovaných" detí chodia do školy aj "ževrajnesegregované" deti rodičov - bez ohľadu na farbu pleti - ktorých rodičia robia podstatne viac preto aby ich deti v škole získali tú úroveň vedomostí aká je štandardná na všetkých ostatných základných školách v na Slovensku. A myslím, že na výuke trvajúcej štandardne 45 minút sa učiteľ nemá šancu venovať výkladu novej látky ak musí polovici alebo dvom tretinám opakovať abecedu. Autor je určite adeptom na Nobelovku za pedagogiku a toto by zvládol ľavou zadnou. Či? Nechápem prečo nám to v predmetnej škole nepredvedie.
Ostatné veci nekomentujem - aj napriek vzdelaniu autora pokladám jeho názory za nesprávne a nekompetentné. Či to vyplýva s jeho neznalosti, alebo je to zámerné skresľovanie skutočnosti nechám na ňom.