uf. Ale je to pochopitelne v kontexte vladnych priorit - skolstvo, zdravotnictvo atd. Najprv treba urobit poriadok tam, napr. zakazat pouzivanie latinskych slov a rimskych cislic: http://www.sme.sk/c/5022748/mi... Outdoorove eventy pridu na rad az po naplneni vladnych priorit.
darejik, neobhajuj neobhajitelne. tender bol zruseny az po upozorneni novinarov. „Okamžite potom, ako získal informáciu o tejto súťaži z médií, vydal pokyn na jej zrušenie,“ povedala premiérova hovorkyňa Beatrice Hudáková. Cize ak by media neupozornili vsetko by pekne-krasne prebehlo a nejaky ten spravny ucet na cypre by sa trochu zagulatil, ze ? Mam pocit ze za kradnutie v tomto state su vylucne zodpovedni novinari - neupozornuju sudruha precedu na to co sa robi vo vladou riadenych podnikoch Konecne vieme kto je tomu vsetkemu na vine !
na tejto veci je dobre vidno, ako ani premier nema, lebo nema taku velku hlavu, informacie o vsetkych tendroch vo vsetkych rezortoch vo vsetkych ich podriadenych organizaciach, takze takto aspon moze zasahovat na podnet zvonku, aspon ze tak
jak pytel od babanu, Fico se v davu nestrati. Kdyz se mu holky smejou, prachy ho v kapse hrejou, jednou si vsechny zaplati. Fico ma velkou hlavu jak pytel od bananu. La La.
naco potom mame vladu ? staci tlacove oddelenie co bude zbierat informacie od novinarov a nas superrobert co potom vsetko sam napravi ! Ale vazne - za to ze je bordel v rezortoch vzdy zodpoveda predseda vlady, ak si tam dosadil ludi ktori si nevidia rezort ustrazit je to len a len jeho chyba. nakoniec optimisticke zvolanie - esteze ho mame, roberta zasahovaca !
Napríklad uvádzam tieto inštitúcie v rezorte školstva, s ich vlastnými charakteristikami, ktoré spolu s 500 zamestnancami Ministerstva školstva sú priamo zodpovedné za daný stav v tomto rezorte....
Národný ústav celoživotného vzdelávania je štátnou inštitúciou s hlavným cieľom rozvíjať dlhodobé stratégie a koncepcie vzdelávania, tvorbu a implementáciu programov.
Činnosť Metodicko pedagogického centra je zameraná na výkon metodickej činnosti a na ďalšie vzdelávanie pedagogických zamestnancov a nepedagogických zamestnancov.
Ústav informácií a prognóz školstva je ústredným informačným centrom rezortu MŠVVaŠ SR, zabezpečuje prevádzkovanie časti štátneho informačného systému, metodiku tvorby a komplexné spracovanie informácií z oblasti vzdelávania a výchovy, starostlivosti o mládež a šport, vrátane financovania. Je vedúcim odvetvovým, metodicko-koordinačným pracoviskom komplexného informačného systému rezortu, jeho automatizácie a prepojenia na informačné systémy v Slovenskej republike a v zahraničí.
Štátny inštitút odborného vzdelávania pôsobí ako koordinačná pedagogicko-poradenská, vzdelávacia, výskumno-vývojová, informačná, odborno-metodická a riadiaca organizácia pre celú sieť stredných odborných škôl v Slovenskej republike. Jeho hlavným poslaním je odborné a metodické riadenie stredného odborného školstva, tvorba štátnych vzdelávacích programov a ich inovácie, tvorba vzdelávacích projektov, aj so zahraničnou účasťou, zabezpečovanie tvorby učebníc a učebných prostriedkov, zabezpečovanie odborno-metodických, vzdelávacích a poradenských činností pri riešení otázok stredoškolského odborného vzdelávania a prípravy na povolanie v celej sieti stredných odborných škôl a školských zariadení, v kontexte celoživotného vzdelávania, vrátane ďalšieho vzdelávania pedagogických zamestnancov škôl.
Medzi hlavné aktivity Štátneho pedagogického ústavu patrí riešenie otázok v oblasti: reformy a zmien v obsahu výchovy a vzdelávania, garancií štátneho vzdelávacieho programu, rezortného výskumu, odborno-metodického riadenia škôl a školských zariadení, najmä pri tvorbe školských vzdelávacích programov, prípravy pedagogickej dokumentácie pre školy a školské zariadenia v oblasti všeobecného vzdelávania, ďalšieho vzdelávania pedagogických zamestnancov a riešenie otázok v oblasti kurikulárnych zmien, aplikovaného pedagogického výskumu, odborné a metodické poradenstvo, experimentálne overovanie a pilotné vzdelávacie projekty.
Agentúra na podporu výskumu a vývoja Je národným informačným centrom a špecializovanou vedeckou verejnou knižnicou Slovenskej republiky zameranou na technické odbory a vybrané oblasti prírodných, ekonomických a humanitných vied.
Centrum vedecko-technických informácií SR Je národným informačným centrom a špecializovanou vedeckou verejnou knižnicou Slovenskej republiky zameranou na technické odbory a vybrané oblasti prírodných, ekonomických a humanitných vied.
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania vznikol 1. septembra 2008 ako súčasť zmien vo vzdelávacom systéme, ktoré zavádza nový školský zákon na Slovensku. Medzi základné úlohy NÚCEM-u patrí: zabezpečovanie externej časti a písomnej formy internej časti maturitnej skúšky zadávanej MŠVVaŠ SR, zabezpečenie externého testovania žiakov 9. ročníkov základných škôl SR - Testovanie 9, zabezpečovanie medzinárodných meraní podľa programov, do ktorých sa Slovenská republika zapája