Slovenské stavebníctvo dokáže pri výstavbe diaľnic a rýchlostných ciest ročne prestavať maximálne miliardu eur. Vláda má nereálnu predstavu, že by na cestnú infraštruktúru za tri roky dokázala použiť až osem miliárd. Ani vtedy, ak by neboli určené len na
NETESI SA Z NEUSPECHU
Vláda okrem nereálnych vyhlásení nerealizovala žiadny úspech skôr neúspech. 1. od zmeny vlády( 1 rok) nebola vyhodnotená žiadna väčšia dialaničná stavba a to sú vo vyhodnocovaní 3 veľké stavby z verejných obstarávaní predchádzajúcej vlády. ( NIČ) 2. od zmeny vlády( 1 rok) nebola podpísaná žiadna nová reálna zmluva o dielo na výstavbu diaľnice alebo rýchlostnej cesty iba Obchvat Žiaru nad Hronom (NIČ 3. Od zmeny vlády ( 1 rok) nebola spustená žiadna veľká sútaž VO na výstavbu dilanice alebo rýchlostnej cesty (NIČ) až na pred kvalifikáciu spustenú pred 3 týždňami. Niektoré úseky boli pripravené na VO už v Auguste 2012 no muselo sa čakať na nový zákon o Verejnom obstarábaní, aby sa spustili 4 úseky v jednom termíne... aby nemohla firma zvládnuť zodpovedne prípravu každej ponuky a skôr sa venovať dohodám na trhu, teda ktorej ponuke sa kto bude venovať zodpovodenejšie 4. O dzmeny vlády ( 1 rok) odovzdala do užívania len D1 - 1/2 profil Jablonov - Studenec inak NIČ.z coho to?
z akeho uspechu ?! myslite z tej dialnice do kosic,co preceda slubil na 2010?Pán Palčák sa len zabezpečuje na
nasledujúcich 15 generácií.presné údaje prosím
len dve poznámky kvôli presnosti: suma 8 mld Eur nebola avizovaná len na cestnú infraštruktúru ale na cestnú a železničnú. celková kapacita slovenského stavebníctva nie je relevantný údaj, trh je otvorený a pôsobia naňom české, rakúske, maďarské, španielske etc. firmy