Ministerstvo školstva si predstavuje minimum priestoru pre tvorivosť a veľa spomienkového optimizmu.
no pekne
a este hod granatom na telesnu. bo deti hraju len tie pocitacove hry.My sme na ZDŠ
na pracovnom vyučovaní napríklad vyrábali ručne kladivo. Trvalo nám to mesiac, kým sme "To" vyrobili, ale väčšinou sa to podobalo na kladivo. Kto poriadne nepílil a nešmirgľoval mal smolu. Pracovný vyučujúci hodil po ňom taký malý zväzok kľúčov. Asi kilo:-)A pritom to môže fungovať aj inak
Faktom je, že dnešným deťom manuálne zručnosti chýbahú. Dá sa to však učiť aj zmysluplnejšie, zábavnejšie, tvorivejšie. A bes terorizovania testami a známkami. http://blog.etrend.sk/saskia-r......veď hej ale človek
...nie je švajčiarsky nožík ...každý má vlohy na niečo iné...nemôže byť každý macgyver a ani to nie je dosť dobre možné preto je známkovanie takýchto predmetov hlúposť...veď na to čo človek neovláda má služby ľudí ktorí sa tomu venujú profesionálne a tak je to v poriadku...oboznamovanie sa z manuálnymi zručnosťami je predsa dosť dobre realizovatelné aj mimoškolskými aktivitami a v rodinezappa,
zappa, z Teba minister nikdy nebude :-) +++co tak orat a siat
pod pracovne vyucovanie sa vmesti kadeco aj brigady na zber zemiakov by mohol dedko a suita z ped.ustavu restartovatvraj výskumné pedagogické ústavy treba
zrušiť...... NIE !!! Preboha NIE ! kto by vymýšľal tieto vtákoviny ? a tie úradnícke starožitnosti by museli učiť, alebo do dôchodku.... NiééééA ešte treba
nácvik spartakiády. A namiesto vyučovania. Ako za komoušov.